پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4294
-
الف
+

ایفای نقش کیلمر در یک فیلم ایرانی آمریکایی

وال کیلمر بازیگر مشهور آمریکایی در فیلمی به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش می‌کند.

وال کیلمر بازیگر مشهور آمریکایی در فیلمی به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم، وال کیلمر در حالی در یک پروژه‌ای بین‌المللی جلوی دوربین می‌رود که به کارگردانی یک ایرانی ساخته می‌شود.

وال کیلمر در فیلم «اولین تولد» که یک اثر کمدی به کارگردانی علی عطشانی کارگردان ایرانی است، ایفای نقش می‌کند. برخی سوژه‌های فیلمنامه «اولین تولد»  نیز ایرانی هستند.

داستان این فیلم روایتگر ماجرای یک زوج تازه ازدواج کرده است؛ «بن» مردی که متولد ایران و بزرگ‌شده آمریکاست و همسر آمریکایی‌اش کیت. این زوج در کالیفرنیا زندگی می‌کنند و وقتی در انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند، خانواده هر دو طرف باید کنار هم جمع شوند اما نکته مهم این است که پدر بن به نام حمید یک سیاستمدار ایرانی ضدآمریکایی است در حالی که پدر کیت به نام بایدن که نقشش را کیلمر بازی می‌کند، یک سیاستمدار آمریکایی است که دیدگاه‌های خیلی تندی نسبت به ایران دارد.

لازم به ذکر است، «اولین تولد» اولین فیلم بلندی است که با همکاری کارگردان ایرانی و هالیوود ساخته می‌شود و بازیگرانی از آمریکا و خاورمیانه در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

کیلمر که بازیگر فیلم‌هایی چون «تاپ گان»، «بتمن برای همیشه»، «مخمصه» و دیگر فیلم‌های قابل توجه بوده، بعد از مدت‌ها برابر دوربین ظاهر می‌شود.

گفتنی است، علی عطشانی از فیلمسازان ایرانی است که فیلم‌هایی چون «تلفن همراه رییس جمهور»، «استخوان آرزو» (در ایران با نام «یادم تو رو فراموش»)، «پوست موز» و «آقای الف» را در کارنامه دارد.

از دیگر عوامل «اولین تولد» می‌توان به پوریا ناصربخت به عنوان جانشین تهیه کننده، مهدی علی‌میرزایی، سام خوزه و تارک زهدی فیلمنامه نویسان اشاره کرد.

فیلمبرداری این فیلم، ماه آگوست در آمریکا شروع می‌شود.

م ه / ط ه

نظر شما
ارسال نظر